En basit şekilde “oyun mekaniğini, katılım ve sadakati motive etmek için hâlihazırda var olan bir şeye entegre etme süreci” olarak tanımlanabilecek oyunlaştırma (gamification) ile satış süreçlerinize oyun unsurları ekleyerek (oyunlar, testler ve ödüllerle müşteri sadakatini ve desteğini kazanmanıza yardımcı oluyoruz.
Ürün ve hizmetlerinize entegre ettiğimiz oyunlaştırma uygulamaları ile tüketicilerinizin sürece dâhil olma isteğini artırıyor, süreci çekici hâle getirirken markanız ve müşterileriniz arasında müşteri sadakatini ve desteğini kazanabileceğiniz duygusal bir bağ kuruyoruz ve onları daha iyi tanımanıza olanak sağlıyoruz.
Kullanıcıların ürün, sektör, genel kültür vb. konulardaki bilgilerini test etmeyi amaçlayan günün sorusu, verilecek doğru yanıtlarla çeşitli fırsatlar yakalama şansı da sağlar.
Kullanıcıların sadakat programı içerisinde etkin şekilde yer almaları, tüm kullanıcılar arasında üst sıralarda yer almasını ve çeşitli avantajlar elde etmesini sağlar.
Üye segmentasyonu sağlayarak firmaya kullanıcılarını daha iyi tanıma fırsatı sunar.
Ürün ve sektörle ilgili oluşturulabilecek eğitimlerle kullanıcıların bilgi düzeyini ve marka sadakatini artırırken eğitim sonrasında uygulanabilecek sınavlarla ek puan kazanımı sağlar.
Sosyal medya üzerinde ya da sadakat projesi kapsamında yer alan özel kampanya ve oyunlaştırma süreçlerine dâhil olarak ek puan kazanımı sağlar.
Üyeler arasında kısa süreli satış hedefleri vererek rekabeti ve satışı artırmayı sağlar.